U proljeće 2020. nastava na daljinu postala je naša svakodnevica. Bilo je nužno usavršavati svoje IKT vještine i usporedno s time ispitivati mišljenje učenika o najboljim metodama rada u nastavi na daljinu.
Anketa je provedene u travnju 2020. na uzorku od 143 učenika naše škole putem Forms obrasca.
Oni su dali svoje viđenje nastave fizike u online okruženju.
Rezultati ankete pokazali su veliko zadovoljstvo učenika načinom kako su satovi fizike online pripremljeni, načinom komunikacije i podrškom nastavnice.
Temeljem istraživanja prednosti i nedostataka nastave na daljinu nastao je i rad Pedagoški i psihološki aspekti u nastavi na daljinu koji su napisale i prezentirale na XV. hrvatskom simpoziju o nastavi fizike Nada Ćakić i Slavica Žužić. Rad je također objavljen u Zborniku radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike.
Pedagoški i psihološki aspekti u nastavi na daljinu Ćakić-Žužić
Objava: Nada Ćakić, prof. mentor
30.listopada 2021.